Rally of Great Britain
neoficiální výsledky
Statistika posádky
TÄNAK O. / SIKK K. (st. č. 40)
MITSUBISHI Lancer Evo X, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Cardiff Bay 1 | 1.70 | 21. | 00:01:25.9 | 00:09.8 | 5.76 | 21. | 00:01:25.9 | 00:09.8 | 5.76 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Hafren 1 | 31.99 | 25. | 00:21:12.6 | 02:29.4 | 4.67 | 25. | 00:22:38.5 | 02:37.4 | 4.67 | ||
RZ 3 | Sweet Lamb 1 | 4.26 | 24. | 00:03:17.6 | 00:23.2 | 5.45 | 25. | 00:25:56.1 | 02:58.2 | 4.7 | ||
RZ 4 | Myherin 1 | 27.88 | 20. | 00:17:25.9 | 01:52.6 | 4.04 | 23. | 00:43:22.0 | 04:49.0 | 4.39 | ||
RZ 5 | Hafren 2 | 31.99 | 20. | 00:21:04.7 | 02:25.7 | 4.55 | 21. | 01:04:26.7 | 07:14.4 | 4.44 | ||
RZ 6 | Sweet Lamb 2 | 4.26 | 19. | 00:03:20.8 | 00:23.7 | 5.56 | 21. | 01:07:47.5 | 07:33.9 | 4.45 | ||
RZ 7 | Myherin 2 | 27.88 | 16. | 00:16:53.0 | 01:36.5 | 3.46 | 18. | 01:24:40.5 | 09:05.9 | 4.2 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 8 | Radnor 1 | 14.78 | 18. | 00:08:15.3 | 00:43.8 | 2.96 | 16. | 01:32:55.8 | 09:47.9 | 4.06 | ||
RZ 9 | Monument Hill 1 | 10.14 | 18. | 00:06:26.1 | 00:39.6 | 3.91 | 15. | 01:39:21.9 | 10:27.5 | 4.05 | ||
RZ 10 | Four Ways Crychan 1 | 25.14 | 19. | 00:15:33.3 | 01:44.6 | 4.16 | 16. | 01:54:55.2 | 12:08.9 | 4.05 | ||
RZ 11 | Halfway 1 | 18.37 | 19. | 00:11:34.1 | 01:05.9 | 3.59 | 16. | 02:06:29.3 | 13:12.0 | 3.99 | ||
RZ 12 | Radnor 2 | 14.78 | 17. | 00:08:07.6 | 00:45.3 | 3.06 | 16. | 02:14:36.9 | 13:57.3 | 3.93 | ||
RZ 13 | Monument Hill 2 | 10.14 | 21. | 00:06:29.3 | 00:43.3 | 4.27 | 16. | 02:21:06.2 | 14:40.6 | 3.94 | ||
RZ 14 | Four Ways Crychan 2 | 25.14 | 17. | 00:15:40.3 | 01:35.4 | 3.79 | 15. | 02:36:46.5 | 16:16.0 | 3.93 | ||
RZ 15 | Halfway 2 | 18.37 | 20. | 00:12:15.0 | 01:39.1 | 5.39 | 17. | 02:49:01.5 | 17:53.0 | 4.02 | ||
RZ 16 | Cardiff Bay 2 | 1.70 | 20. | 00:01:24.2 | 00:08.7 | 5.12 | 17. | 02:50:25.7 | 18:01.7 | 4.03 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 17 | Resolfen 1 | 29.99 | 21. | 00:18:06.8 | 02:09.0 | 4.3 | 16. | 03:08:32.5 | 20:10.7 | 4.06 | ||
RZ 18 | Margam Park 1 | 8.08 | 27. | 00:05:55.7 | 00:49.5 | 6.13 | 16. | 03:14:28.2 | 21:00.2 | 4.11 | ||
RZ 19 | Resolfen 2 | 29.99 | 24. | 00:18:15.6 | 02:11.8 | 4.39 | 17. | 03:32:43.8 | 23:04.6 | 4.11 | ||
RZ 20 | Margam Park 2 | 8.08 | 23. | 00:05:47.2 | 00:39.0 | 4.83 | 17. | 03:38:31.0 | 23:37.0 | 4.11 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
14. 11. 15:05 | RZ 20 | P | N4 | TÄNAK O. / SIKK K. (st. č. 40) "Very good feeling. We should to thank whole Pirelli team." / "Velmi dobrý pocit. Měli bychom poděkovat celému Pirelli týmu." | |
14. 11. 13:59 | RZ 19 | P | N4 | TÄNAK O. / SIKK K. (st. č. 40) "Just make it through and finish it. Three minutes gap should be enough." / "Jenom to projet až do cíle. Náskok tří minut by měl stačit." | |
14. 11. 10:45 | RZ 18 | P | N4 | TÄNAK O. / SIKK K. (st. č. 40) "Think it was OK, we have big gap. No worries. Today just like tourists." / "Myslím, že je to OK, máme velký náskok. Bez obav. Dnes jsme jako turisti." | |
14. 11. 09:37 | RZ 17 | P | N4 | TÄNAK O. / SIKK K. (st. č. 40) "Quite OK, just tried go like this, waiting for the others mistake." / "Opravdu dobré, snažím se jet takto, čekám na chybu jiných." | |
12. 11. 15:50 | RZ 5 | P | N4 | TÄNAK O. / SIKK K. (st. č. 40) "It's quite big challenge. We had engine problems yesterday." / "Je to opravdu výzva. Včera jsme měli potíže s motorem." |