Rally Guanajuato Bicentenario
neoficiální výsledky
Statistika posádky
SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Alfaro 1 | 22.96 | 1. | 00:14:05.4 | 00:00.0 | 0 | 1. | 00:14:05.4 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 2 | Ortega 1 | 23.83 | 1. | 00:13:51.4 | 00:00.0 | 0 | 1. | 00:27:56.8 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 3 | El Cubilete 1 | 18.87 | 1. | 00:11:49.9 | 00:00.0 | 0 | 1. | 00:39:46.7 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 4 | Coca-Cola Street Stage | 1.50 | 3. | 00:01:16.9 | 00:00.3 | 0.2 | 1. | 00:41:03.6 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 5 | Alfaro 2 | 22.96 | 1. | 00:13:56.1 | 00:00.0 | 0 | 1. | 00:54:59.7 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 6 | Ortega 2 | 23.83 | 1. | 00:13:41.2 | 00:00.0 | 0 | 1. | 01:08:40.9 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 7 | El Cubilete 2 | 18.87 | 3. | 00:11:42.2 | 00:03.3 | 0.17 | 1. | 01:20:23.1 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 8 | Super Special 1 | 2.21 | 4. | 00:01:38.4 | 00:00.9 | 0.41 | 1. | 01:22:01.5 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 9 | Super Special 2 | 2.21 | 7. | 00:01:38.4 | 00:01.5 | 0.68 | 1. | 01:23:39.9 | 00:00.0 | 0 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Ibarrilla 1 | 29.90 | 5. | 00:18:35.0 | 00:16.7 | 0.56 | 1. | 01:42:14.9 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 11 | Duarte 1 | 23.27 | 6. | 00:18:26.1 | 00:15.9 | 0.68 | 2. | 02:00:40.10 | 00:05.2 | 0.03 | ||
RZ 12 | Derramadero 1 | 23.28 | 5. | 00:14:15.1 | 00:11.4 | 0.49 | 2. | 02:14:56.1 | 00:16.6 | 0.08 | ||
RZ 13 | Coca-Cola Street Stage | 1.50 | 2. | 00:01:16.5 | 00:01.2 | 0.8 | 2. | 02:16:12.6 | 00:17.8 | 0.08 | ||
RZ 14 | Ibarrilla 2 | 29.90 | 5. | 00:18:15.9 | 00:14.3 | 0.48 | 3. | 02:34:28.5 | 00:32.1 | 0.13 | ||
RZ 15 | Duarte 2 | 23.27 | 5. | 00:18:01.5 | 00:16.6 | 0.71 | 2. | 02:52:29.10 | 00:48.7 | 0.18 | ||
RZ 16 | Derramadero 2 | 23.28 | 3. | 00:13:54.8 | 00:04.4 | 0.19 | 2. | 03:06:24.8 | 00:53.1 | 0.18 | ||
RZ 17 | Super Special 3 | 2.21 | 5. | 00:01:40.1 | 00:01.0 | 0.45 | 2. | 03:08:04.9 | 00:54.1 | 0.18 | ||
RZ 18 | Super Special 4 | 2.21 | 7. | 00:01:40.2 | 00:02.1 | 0.95 | 2. | 03:09:45.1 | 00:55.5 | 0.19 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 19 | Guanajuatito | 29.13 | 2. | 00:19:51.9 | 00:04.1 | 0.14 | 3. | 03:29:36.10 | 00:41.6 | 0.13 | ||
RZ 20 | Sauz Seco - zrušena / cancelled | 7.05 | 2. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 3. | 03:29:36.10 | 00:41.6 | 0.13 | ||
RZ 21 | Comanjilla | 17.94 | 1. | 00:10:16.2 | 00:00.0 | 0 | 3. | 03:39:53.2 | 00:26.7 | 0.08 | ||
RZ 22 | Super Special 5 | 4.42 | 1. | 00:03:12.7 | 00:00.0 | 0 | 2. | 03:43:05.9 | 00:24.2 | 0.07 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
07. 03. 17:26 | RZ 21 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "I tried hard, bloody hell. If he beats me on this stage now, he is good and deserve win. I'm very happy." / "Šel jsem do toho, sakra. Jestli mě teď na této zkoušce porazí, tak je dobrý a zaslouží si vyhrát. Jsem moc spokojený." | ||
07. 03. 16:06 | RZ 19 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "It was so loose. I took little bit harder springs this morning. I did mistake in last corner." / "Bylo to hodně sypké. Dnes ráno jsem dal trochu tvrdší pružiny. Udělal jsem chybu v poslední zatáčce." | ||
06. 03. 22:20 | RZ 16 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "I must say even second time it was very slippery. But we doing well, we will see tomorrow." / "Musím říct, že i napodruhé to hodně klouzalo. Ale vedeme si dobře, uvidíme zítra." | ||
06. 03. 20:11 | RZ 14 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "Still very slippery, I still cleaning it. I had overheating, had to slow down for 500 mtrs. Just air intake." / "Pořád to moc klouže. Stále čistím trať. Přehřívalo se auto, musel jsem asi 500 m jet pomaleji. Jen sání vzduchu." | ||
06. 03. 17:22 | RZ 12 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "First one was OK, second stage was good, but this stage is so big loose. Very difficult, very slippy." / "První byla OK, druhá zkouška dobrá, ale na této moc šotoliny. Moc těžké, hodně kluzké." | ||
06. 03. 15:14 | RZ 10 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "Everything is OK, it's very very loose. Last 7 kms I really struggled with the car. But it's OK." / "Vše je OK, je to hodně hodně sypké. Posledních 7 km jsem s autem opravdu bojoval. Ale je to OK." | ||
05. 03. 22:12 | RZ 7 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "No reason to slow down. We will see result on last day. I'll do the best I can. I have no strategy." / "Není důvod zpomalovat. Výsledek uvidíme na konci posledního dne. Udělám co budu moci. Nemám žádnou strategii." | ||
05. 03. 19:53 | RZ 5 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "It's very good. We lost actually 4-5 seconds, we went off a litle bit." / "Je to moc dobré. Ztratili jsme teď 4-5 sekund, byli jsme lehce mimo trať." | ||
05. 03. 17:22 | RZ 3 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "It's very good. It's cleaner, but on some parts you can't go faster. Feeling is comfortable, but still is there somethink to improve." / "Je to opravdu dobré. Je to čistší, ale místy se nedá jet rychleji. Pocitově je to pohoda, ale pořád je co zlepšovat." | ||
05. 03. 15:05 | RZ 1 | A8 | SOLBERG P. / MILLS P. (st. č. 11) "It's really good. But we know our starting position is no doubt. We lost a bit after start. Car is working very well actually." / "Je to opravdu dobré. Ale víme, že se nedá zpochybňovat naše startovní pozice. Trochu jsme ztratili po startu. Auto momentálně funguje velmi dobře." |