Rallye de France
neoficiální výsledky
Statistika posádky
OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Hohlandsbourg 1 | 9.50 | 2. | 00:05:21.9 | 00:03.9 | 0.41 | 2. | 00:05:21.9 | 00:03.9 | 0.41 | ||
RZ 2 | Firstplan 1 | 16.60 | 3. | 00:08:23.7 | 00:03.4 | 0.2 | 2. | 00:13:45.6 | 00:07.3 | 0.28 | ||
RZ 3 | Vallee de Munster 1 | 22.50 | 4. | 00:11:18.6 | 00:04.0 | 0.18 | 3. | 00:25:04.2 | 00:11.3 | 0.23 | ||
RZ 4 | Grand Ballon 1 | 24.00 | 3. | 00:13:54.1 | 00:03.4 | 0.14 | 2. | 00:38:58.3 | 00:14.7 | 0.2 | ||
RZ 5 | Hohlandsbourg 2 | 9.50 | 3. | 00:05:30.3 | 00:01.8 | 0.19 | 2. | 00:44:28.6 | 00:13.2 | 0.16 | ||
RZ 6 | Firstplan 2 | 16.60 | 3. | 00:08:28.6 | 00:03.5 | 0.21 | 2. | 00:52:57.2 | 00:16.7 | 0.17 | ||
RZ 7 | Vallee de Munster 2 | 22.50 | 3. | 00:11:20.9 | 00:07.4 | 0.33 | 3. | 01:04:18.1 | 00:23.0 | 0.19 | ||
RZ 8 | Grand Ballon 2 | 24.00 | 4. | 00:14:35.3 | 00:06.8 | 0.28 | 3. | 01:18:53.4 | 00:25.6 | 0.18 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 9 | Klevener 1 | 10.50 | 3. | 00:06:31.4 | 00:06.2 | 0.59 | 3. | 01:25:24.8 | 00:31.8 | 0.2 | ||
RZ 10 | Ungersberg 1 | 15.70 | 4. | 00:09:26.0 | 00:05.6 | 0.36 | 3. | 01:34:50.8 | 00:36.7 | 0.21 | ||
RZ 11 | Pays D´Ormont 1 | 35.70 | 4. | 00:20:02.0 | 00:22.3 | 0.62 | 3. | 01:54:52.8 | 00:59.0 | 0.28 | ||
RZ 12 | Salm 1 | 13.30 | 4. | 00:07:26.4 | 00:07.5 | 0.56 | 3. | 02:02:19.2 | 00:59.8 | 0.27 | ||
RZ 13 | Klevener 2 | 10.50 | 1. | 00:06:22.0 | 00:00.0 | 0 | 3. | 02:08:41.2 | 00:59.3 | 0.26 | ||
RZ 14 | Ungersberg 2 | 15.70 | 7. | 00:09:56.8 | 00:25.3 | 1.61 | 3. | 02:18:37.10 | 01:17.1 | 0.31 | ||
RZ 15 | Pays D´Ormont 2 | 35.70 | 38. | 00:26:36.8 | 05:01.6 | 8.45 | 6. | 02:45:14.8 | 06:14.9 | 1.33 | ||
RZ 16 | Salm 2 | 13.30 | 45. | 00:12:38.5 | 05:03.0 | 22.78 | 6. | 02:57:53.3 | 11:14.1 | 2.28 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 17 | Haguenau 1 | 4.10 | 5. | 00:03:14.7 | 00:01.7 | 0.41 | 6. | 03:01:07.10 | 11:14.2 | 2.25 | ||
RZ 18 | Bitche Camp 1 | 24.00 | 6. | 00:13:22.5 | 00:48.1 | 2 | 6. | 03:14:30.5 | 11:57.9 | 2.22 | ||
RZ 19 | Bitche Camp 2 | 24.00 | 41. | 00:00:00.0 | 00:00.0 | 0 | 6. | 03:14:30.5 | 11:57.9 | 2.06 | ||
RZ 20 | Hagenau 2 | 4.10 | 5. | 00:03:14.7 | 00:02.4 | 0.59 | 6. | 03:17:45.2 | 11:55.9 | 2.03 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
03. 10. 13:51 | RZ 20 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "We have good points for the championship, but of course we are disappointed from yesterday. But it is good result, we imporved on tarmac." / "Máme body do šampionátu, ale samozřejmě mě mrzí včerejšek. Ale je to dobrý výsledek zlepšili jsme se na asfaltu." | |
03. 10. 13:02 | RZ 18 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "I drove like in recce." / "Jel jsem jako při seznamovacích jízdách." | |
03. 10. 10:05 | RZ 17 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "It's my first Superally this year. I am amazed by the number of spectators on road section." / "Je to moje první letošní Superally. Žasnu kolik lidí je na přejezdech." | |
02. 10. 16:30 | RZ 15 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) Retired, damaged top damper mounting from SS14 incident. / Odstoupil, poškozené horní uložení tlumiče z incidentu na RZ14. | |
02. 10. 15:37 | RZ 14 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) Went off, damaged top damper mounting. / Byl mimo trať, má poškozené horní uložení tlumiče. | |
02. 10. 14:46 | RZ 13 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "It's better when it's dry." / "Na suchu je to lepší." | |
02. 10. 11:47 | RZ 12 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "We made a mistake on the long one. I lost control of the car during braking and hit a tree. Fortunately no big damage to the car. We had the speed to catch Dani but now the gap to Dani is big." / "Na té dlouhé jsme udělali chybu. na brzdách jsem ztratil kontrolu nad autem a narazil do stromu. Naštěstí bez větších škod na autě. Měli jsme rschlost, abychom dostihli Daniho, ale teď je ten rozdíl velký." | |
02. 10. 11:02 | RZ 11 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) Damage to the right side. No comment. / Poškozená pravá strana. Bez komentáře. | |
02. 10. 08:40 | RZ 9 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "Not an easy stage for start. Very narrow, very humid. I was quite careful." / "Na začátek to nebyla snadná zkouška. Hodně úzká a hodně vlhká. Byl jsem docela opatrný." | |
01. 10. 17:48 | RZ 8 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "It wasn't bad day. This stage was absolutely crazy, lot of mud and no grip." / "Nebyl to špatný den, tato zkouška byla neuvěřitelná, spousta bláta a žádná přilnavost." | |
01. 10. 14:41 | RZ 5 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "Very very tricky, but now there are same conditions for everybody." / "Hodně zrádné, ale teď už jsou podmínky stejné pro všechny." | |
01. 10. 10:40 | RZ 3 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "It is OK, but it is difficult to follow Séb." / "Je to dobré, ale je těžké stíhat Séba." | |
01. 10. 08:51 | RZ 1 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "OK, there were some tricky places with mud." / "Bylo tu několik míst s vytahaným blátem." |