ADAC Rallye Deutschland
neoficiální výsledky
Statistika posádky
RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Ruwertal / Fell 1 | 24.01 | 8. | 00:14:34.3 | 00:40.1 | 1.67 | 8. | 00:14:34.3 | 00:40.1 | 1.67 | ||
RZ 2 | Grafschaft Veldenz 1 | 23.09 | 9. | 00:14:06.8 | 00:37.3 | 1.62 | 8. | 00:28:41.1 | 01:17.4 | 1.64 | ||
RZ 3 | Moselland 1 | 19.92 | 8. | 00:12:50.4 | 00:43.6 | 2.19 | 7. | 00:41:31.5 | 02:01.0 | 1.81 | ||
RZ 4 | Ruwertal / Fell 2 | 24.01 | 8. | 00:14:18.2 | 00:26.5 | 1.1 | 7. | 00:55:49.7 | 02:25.7 | 1.6 | ||
RZ 5 | Grafschaft Veldenz 2 | 23.09 | 8. | 00:13:53.2 | 00:26.7 | 1.16 | 9. | 01:09:42.9 | 02:52.4 | 1.51 | ||
RZ 6 | Moselland 2 | 19.92 | 8. | 00:12:32.4 | 00:31.1 | 1.56 | 8. | 01:22:15.3 | 03:22.8 | 1.51 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 7 | Hermeskeil / Gusenburg 1 | 11.34 | 8. | 00:06:22.6 | 00:11.1 | 0.98 | 8. | 01:28:37.9 | 03:33.9 | 1.47 | ||
RZ 8 | St. Wendeler Land 1 | 16.95 | 8. | 00:09:37.0 | 00:26.7 | 1.58 | 7. | 01:38:14.9 | 03:57.9 | 1.47 | ||
RZ 9 | Freisen / Westrich 1 | 17.50 | 9. | 00:10:35.1 | 00:39.4 | 2.25 | 8. | 01:48:50.0 | 04:37.3 | 1.54 | ||
RZ 10 | Arena Panzerplatte 1 | 48.00 | 8. | 00:29:03.8 | 01:08.0 | 1.42 | 9. | 02:17:53.8 | 05:45.3 | 1.52 | ||
RZ 11 | Hermeskeil / Gusenburg 2 | 11.34 | 8. | 00:06:17.7 | 00:06.4 | 0.56 | 8. | 02:24:11.5 | 05:50.6 | 1.47 | ||
RZ 12 | St. Wendeler Land 2 | 16.95 | 8. | 00:09:30.3 | 00:18.7 | 1.1 | 8. | 02:33:41.8 | 06:07.1 | 1.43 | ||
RZ 13 | Freisen / Westrich 2 | 17.50 | 7. | 00:10:23.0 | 00:23.8 | 1.36 | 7. | 02:44:04.8 | 06:30.8 | 1.43 | ||
RZ 14 | Arena Panzerplatte 2 | 48.00 | 6. | 00:28:41.2 | 01:02.0 | 1.29 | 6. | 03:12:46.0 | 07:24.4 | 1.38 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 15 | Dhrontal 1 | 22.58 | 8. | 00:15:26.4 | 00:42.2 | 1.87 | 7. | 03:28:12.4 | 08:05.1 | 1.41 | ||
RZ 16 | Moselwein 1 | 18.08 | 7. | 00:11:08.3 | 00:17.6 | 0.97 | 7. | 03:39:20.7 | 08:22.7 | 1.39 | ||
RZ 17 | Dhrontal 2 | 22.58 | 6. | 00:14:54.9 | 00:18.0 | 0.8 | 7. | 03:54:15.6 | 08:40.5 | 1.35 | ||
RZ 18 | Moselwein 2 | 18.08 | 7. | 00:10:59.3 | 00:15.3 | 0.85 | 7. | 04:05:14.9 | 08:55.8 | 1.33 | ||
RZ 19 | SSS Circus Maximus Trier | 4.37 | 1. | 00:03:13.9 | 00:00.0 | 0 | 7. | 04:08:28.8 | 08:50.5 | 1.3 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
22. 08. 13:14 | RZ 19 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Too many mistakes, we lost lot of time. Silly mistake this morning. I expected more from myself." / "Příliš mnoho chyb, ztratili jsme spoustu času. Dnes ráno hloupá chyba. Čekal jsem od sebe víc." | |
22. 08. 11:32 | RZ 18 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Pity my mistake on morning." / "Škoda mé ranní chyby." | |
22. 08. 11:01 | RZ 17 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Was OK, much better than on morning." / "Bylo to OK, o hodně lepší než ráno." | |
22. 08. 08:24 | RZ 16 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "We missed two junction on first one, went bit wrong direction, lost a lot of time." / "Na první jsme minuli dvě odbočky, trochu jsme ztratili směr a ztratili moc času." | |
21. 08. 18:08 | RZ 14 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Think 6 km before end something happened with clutch. Hopefully we will manage it to finish." / "Myslím že 6 km před cílem odešla spojka. Doufám, že dojedeme do servisu." | |
21. 08. 16:23 | RZ 13 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Was OK, one junction was slippery, we were sliding around." / "Bylo to OK, na jedné odbočce jsme se trochu sklouzli." | |
21. 08. 15:49 | RZ 12 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "It's been OK today. We had some issues on morning." / "Dnes je to lepší. Ráno jsme měli nějaké drobnosti." | |
21. 08. 11:13 | RZ 10 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Was OK, but we broke rear antirollbar. It was long but wasn't feel so bad." / "Bylo to OK, ale praskl nám zadní stabilizátor. Bylo to dlouhé, ale nezdálo se to tak špatné." | |
21. 08. 09:28 | RZ 9 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "In tight right-handed we went into the field." / "V pravém utahováku jsme šli ven do pole." | |
21. 08. 08:55 | RZ 8 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "It's more better than yesterday, but still ..." / "Je to mnohem lepší než včera, ale pořád ..." | |
20. 08. 16:50 | RZ 6 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Morning I was driving very bad, I should improve on the afternoon. Think it should be good tomorrow. / "Ráno jsem jel opravdu špatně, odpoledne to bylo lepší. Myslím, že zítra to bude dobré." | |
20. 08. 15:00 | RZ 4 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "It feels better now, more confidence." / "Zdá se to teď být lepší, více jistoty." | |
20. 08. 12:02 | RZ 3 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Difficult, but I've been driving really bad on this morning." / "Těžké, ale dnes ráno jsem jel opravdu špatně." |