60. Neste Oil Rally Finland
neoficiální výsledky
Statistika posádky
GRÖNDAL A. / ENGAN V. (st. č. 46)
SUBARU Impreza WRX Sti, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Laajavuori 1 | 4.19 | 41. | 00:02:57.2 | 00:24.0 | 5.73 | 41. | 00:02:57.2 | 00:24.0 | 5.73 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Urria 1 | 12.75 | 41. | 00:06:45.0 | 00:49.2 | 3.86 | 40. | 00:09:42.2 | 01:12.2 | 4.26 | ||
RZ 3 | Jukojärvi 1 | 22.29 | 39. | 00:12:01.3 | 01:27.6 | 3.93 | 39. | 00:21:43.5 | 02:39.8 | 4.07 | ||
RZ 4 | Urria 2 | 12.75 | 31. | 00:06:34.7 | 00:41.8 | 3.28 | 37. | 00:28:18.2 | 03:15.7 | 3.76 | ||
RZ 5 | Jukojärvi 2 | 22.29 | 33. | 00:11:54.1 | 01:25.4 | 3.83 | 36. | 00:40:12.3 | 04:37.6 | 3.74 | ||
RZ 6 | Lankamaa | 24.87 | 32. | 00:13:36.0 | 01:32.7 | 3.73 | 33. | 00:53:48.3 | 06:09.1 | 3.72 | ||
RZ 7 | Sirkkamäki 1 | 6.45 | 33. | 00:03:30.5 | 00:26.1 | 4.05 | 33. | 00:57:18.8 | 06:35.1 | 3.74 | ||
RZ 8 | Myhinpää 1 | 15.52 | 27. | 00:07:59.6 | 00:51.8 | 3.34 | 31. | 01:05:18.4 | 07:26.6 | 3.69 | ||
RZ 9 | Sirkkamäki 2 | 6.45 | 34. | 00:03:30.2 | 00:28.8 | 4.47 | 30. | 01:08:48.6 | 07:55.4 | 3.73 | ||
RZ 10 | Myhinpää 2 | 15.52 | 35. | 00:08:12.7 00:20 |
01:12.9 | 4.7 | 29. | 01:17:01.3 | 09:06.6 | 3.82 | ||
RZ 11 | Laajavuori 2 | 4.19 | 28. | 00:02:54.7 | 00:19.6 | 4.68 | 28. | 01:19:56.0 | 09:25.3 | 3.84 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 12 | Kolonkulma | 10.35 | 33. | 00:05:47.4 | 00:41.0 | 3.96 | 27. | 01:25:43.4 | 10:05.3 | 3.84 | ||
RZ 13 | Väärinmaja | 29.29 | 26. | 00:16:20.6 | 01:33.7 | 3.2 | 25. | 01:42:04.0 | 11:31.7 | 3.7 | ||
RZ 14 | Surkee 1 | 19.59 | 29. | 00:11:29.2 | 11:19.2 | 34.67 | 25. | 01:53:33.2 | 13:04.5 | 3.8 | ||
RZ 15 | Leustu 1 | 21.35 | 29. | 00:11:42.4 | 01:33.6 | 4.38 | 24. | 02:05:15.6 | 14:30.6 | 3.82 | ||
RZ 16 | Himos 1 | 20.63 | 25. | 00:11:52.0 | 01:23.5 | 4.05 | 24. | 02:17:07.6 | 15:49.9 | 3.82 | ||
RZ 17 | Surkee 2 | 19.59 | 27. | 00:11:13.7 | 01:20.1 | 4.09 | 24. | 02:28:21.3 | 17:08.3 | 3.84 | ||
RZ 18 | Leustu 2 | 21.35 | 28. | 00:11:36.2 | 01:36.3 | 4.51 | 24. | 02:39:57.5 | 18:44.6 | 3.89 | ||
RZ 19 | Himos 2 | 20.63 | 27. | 00:11:48.3 | 01:32.6 | 4.49 | 24. | 02:51:45.8 | 20:16.2 | 3.92 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
31. 07. 08:03 | RZ 13 | P | N4 | GRÖNDAL A. / ENGAN V. (st. č. 46) "We still learning a lot." / "Pořád se hodně učíme." | |
30. 07. 09:50 | RZ 4 | P | N4 | GRÖNDAL A. / ENGAN V. (st. č. 46) "Our setup was not best, we had understeerind. We have to do something clever for next loop." / "Nastavení nebylo nejlepší, auto bylo nedotáčivé. Musíme na další kolo nastavit něco chytřejšího." | |
30. 07. 07:27 | RZ 2 | P | N4 | GRÖNDAL A. / ENGAN V. (st. č. 46) "Bit more slippery than I thought, but OK." / "Klouzalo to víc než jsem myslel, ale OK." |