Vodafone Rallye de Portugal
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14)
FORD Focus RS WRC 08, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | SSS Estádio Algarve 1 | 2.03 | 12. | 00:02:13.4 | 00:04.1 | 2.02 | 12. | 00:02:13.4 | 00:04.1 | 2.02 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Santa Clara 1 | 22.72 | 12. | 00:14:54.3 | 00:45.0 | 1.98 | 11. | 00:17:07.7 | 00:48.3 | 1.95 | ||
RZ 3 | Ourigue 1 | 20.21 | 14. | 00:13:40.1 | 00:37.6 | 1.86 | 12. | 00:30:47.8 | 01:25.2 | 1.9 | ||
RZ 4 | Silves 1 | 21.36 | 16. | 00:12:55.8 | 00:49.5 | 2.32 | 13. | 00:43:43.6 | 02:13.4 | 2.01 | ||
RZ 5 | Santa Clara 2 | 22.72 | 11. | 00:14:34.8 | 00:39.9 | 1.76 | 12. | 00:58:18.4 | 02:53.3 | 1.95 | ||
RZ 6 | Ourigue 2 | 20.21 | 9. | 00:13:25.4 | 00:21.6 | 1.07 | 12. | 01:11:43.8 | 03:14.9 | 1.78 | ||
RZ 7 | Silves 2 | 21.36 | 11. | 00:12:42.5 | 00:37.0 | 1.73 | 12. | 01:24:26.3 | 03:51.9 | 1.78 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 8 | Almodovar 1 | 26.20 | 14. | 00:17:31.5 | 00:51.1 | 1.95 | 12. | 01:41:57.8 | 04:34.6 | 1.75 | ||
RZ 9 | Vascao 1 | 25.23 | 12. | 00:17:31.1 | 00:59.9 | 2.37 | 11. | 01:59:28.9 | 05:23.4 | 1.78 | ||
RZ 10 | S. Brás de Alportel 1 | 16.12 | 11. | 00:12:17.5 | 00:34.1 | 2.12 | 11. | 02:11:46.4 | 05:53.9 | 1.79 | ||
RZ 11 | Almodovar 2 | 26.20 | 11. | 00:17:29.0 | 00:50.3 | 1.92 | 11. | 02:29:15.4 | 06:44.2 | 1.8 | ||
RZ 12 | Vascao 2 | 25.23 | 9. | 00:17:18.7 | 00:49.5 | 1.96 | 11. | 02:46:34.1 | 07:27.9 | 1.79 | ||
RZ 13 | S. Brás de Alportel 2 | 16.12 | 7. | 00:12:09.1 | 00:29.2 | 1.81 | 11. | 02:58:43.2 | 07:55.1 | 1.79 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 14 | Felizes 1 | 21.28 | 8. | 00:14:29.4 | 00:53.8 | 2.53 | 10. | 03:13:12.6 | 08:42.7 | 1.82 | ||
RZ 15 | Loulé 1 | 22.51 | 9. | 00:16:10.8 | 00:48.1 | 2.14 | 10. | 03:29:23.4 | 09:26.0 | 1.83 | ||
RZ 16 | Felizes 2 | 21.28 | 9. | 00:14:26.2 | 00:49.1 | 2.31 | 9. | 03:43:49.6 | 10:14.5 | 1.86 | ||
RZ 17 | Loulé 2 | 22.51 | 9. | 00:16:10.5 | 00:43.2 | 1.92 | 9. | 04:00:00.1 | 10:55.9 | 1.86 | ||
RZ 18 | SSS Estádio Algarve 2 | 2.03 | 5. | 00:02:11.8 | 00:01.9 | 0.94 | 9. | 04:02:11.9 | 10:55.8 | 1.85 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
30. 05. 15:26 | RZ 18 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "It was quite difficult, especially first day. Today was really fantstic." / "Bylo to opravdu těžké, hlavně první den. Dnes to bylo opravdu fantastické." | ||
30. 05. 09:26 | RZ 15 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Two more stages to go plus superspecial. So dusty in the car, sometimes in fast section you cannot read the corner." / "Ještě dvě zkoušky a superspeciálka. V autě se moc práší, v rychlých pasážích nemáte přehled o zatáčkách." | ||
29. 05. 17:51 | RZ 13 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "After the service it was quite good, our strategy was to save tyres." / "Po servisu to bylo dobré, naše strategie byla šetřit pneumatiky." | ||
29. 05. 16:48 | RZ 12 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Fine, we just have to be carefull about tyres to avoid lost traction." / "Dobré, jen jsme museli být opatrní kvůli pneumatikám, abysme neztratili trakci." | ||
29. 05. 13:10 | RZ 10 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "First stage OK, second one I lost confidence, this stage was OK." / "První zkouška byla OK, na druhé jsem ztratil jistotu, tahle byla OK." | ||
29. 05. 12:11 | RZ 9 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "It's just more loose and we had no confidence. Not good stage to me." / "Bylo to hodně rozježděné a neměl jsem jistotu. Pro mě to nebyla dobrá zkouška." | ||
28. 05. 17:42 | RZ 7 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Only I have to think about strategy, balance to push or save the tyres." / "Jenom musím přemýšlet nad strategií, balancovat mezi rychlostí a šetřením pneumatik." | ||
28. 05. 15:58 | RZ 5 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) "Track is more rough. It's really hard to holding steering wheel. Interesting." / "Trať je mnohem rozbitější. Je opravdu náročné udržet volant. Zajímavé." | ||
28. 05. 13:05 | RZ 4 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) Ken? "Blind crest, think he overshoot and went into bushes. We trying little bit progress, keeping own pace." / Ken? "Nepřehledný horizont,myslím, že to přehnal, skončil ve křoví. My se snažíme zlepšovat, jedeme si svoje." | ||
28. 05. 11:22 | RZ 2 | A8 | AL QASSIMI K. / ORR M. (st. č. 14) Hit the rock, no major damage / Trefil kámen, žádné vážnější poškození |