ADAC Rallye Deutschland
neoficiální výsledky
- výsledky
- info
- statistiky
- nápověda
Zvol RZ: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Pořadí v RZ
nápověda k tabulkámp. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas v RZ | Ztráta na 1. Ztráta před. |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1 |
LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 27:55.8 | 00:00.0 00:00.0 |
2. | 2 |
SORDO D. / VALLEJO D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 28:08.0 | 00:12.2 00:12.2 |
3. | 7 |
OGIER S. / INGRASSIA J. CITROËN C4 WRC |
A8 | 28:17.2 | 00:21.4 00:09.2 |
4. | 6 |
DUVAL F. / GIRAUDET D. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 28:27.4 | 00:31.6 00:10.2 |
5. | 3 |
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 28:28.6 | 00:32.8 00:01.2 |
6. | 4 |
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 28:33.8 | 00:38.0 00:05.2 |
7. | 8 |
RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. CITROËN C4 WRC |
A8 | 29:03.8 | 01:08.0 00:30.0 |
8. | 5 |
WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 29:10.2 | 01:14.4 00:06.4 |
Pořadí po RZ
p. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas celkem Penalizace | Ztráta na 1. Ztráta před. | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1 |
LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 02:12:08.5 |
00:00.0 00:00.0 |
||
2. | 2 |
SORDO D. / VALLEJO D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 02:12:31.5 |
00:23.0 00:23.0 |
||
3. | 7 |
OGIER S. / INGRASSIA J. CITROËN C4 WRC |
A8 | 02:14:06.4 |
01:57.9 01:34.9 |
||
4. | 4 |
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 02:14:15.3 |
02:06.8 00:08.9 |
||
5. | 3 |
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 02:14:28.6 |
02:20.1 00:13.3 |
||
6. | 6 |
DUVAL F. / GIRAUDET D. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 02:16:18.6 |
04:10.1 01:50.0 |
||
7. | 5 |
WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 02:17:50.0 |
05:41.5 01:31.4 |
||
8. | 8 |
RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. CITROËN C4 WRC |
A8 | 02:17:53.8 |
05:45.3 00:03.8 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
21. 08. 11:13 | RZ 10 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTRÖM K. (st. č. 8) "Was OK, but we broke rear antirollbar. It was long but wasn't feel so bad." / "Bylo to OK, ale praskl nám zadní stabilizátor. Bylo to dlouhé, ale nezdálo se to tak špatné." | |
21. 08. 11:11 | RZ 10 | M | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 5) "Last 16 km really difficult, also braking in downhill." / "Posledních 16 km bylo opravdu těžkých, taky brždění z kopce." | |
21. 08. 11:08 | RZ 10 | M | A8 | DUVAL F. / GIRAUDET D. (st. č. 6) "Quite nice. I took not risk, I saved tyres. Not pushing." / "Opravdu pěkné. Neriskoval jsem, šetřil pneumatiky. Netlačil jsem." | |
21. 08. 11:06 | RZ 10 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "It's fine, but for sure, towards to the end it was slippy on tyres. Sometimes unbeliavable fast." / "Je to dobré, ale jasně, ke konci to už na pneumatikách klouzalo. Občas neuvěřitelně rychlé." | |
21. 08. 11:04 | RZ 10 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "It was OK, not so long finally. No problem for me. Fight will continue." / "Bylo to dobré, nakonec ne tak dlouhé. Pro mě žádný problém. Bitva bude pokračovat." | |
21. 08. 11:02 | RZ 10 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Maybe 10 km before end I was quick into corner and spun, had to reverse many times." / "Možná 10 km před cílem jsem byl rychlý do zatáčky a dělal hodiny, musel jsem na několikrát couvat." | |
21. 08. 11:00 | RZ 10 | M | A8 | SORDO D. / VALLEJO D. (st. č. 2) "I saw Sebastien is bit faster and faster. I din't drive well at the end on abrasive surface." / "Viděl jsem, že Sebastien je rychlejší a rychlejší. Ke konci na abrazivním povrchu jsem nejel dobře." | |
21. 08. 10:58 | RZ 10 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "It was OK. Good stage. We had to save the tyres. You have to adapt driving." / "Bylo to OK. Dobrá zkouška. Museli jsme pošetřit pneumatiky. Musíte upravit jízdu." |