Jordan Rally
neoficiální výsledky
- výsledky
- info
- statistiky
- nápověda
Zvol RZ: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
Pořadí v RZ
nápověda k tabulkámp. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas v RZ | Ztráta na 1. Ztráta před. |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1 |
LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 09:30.6 | 00:00.0 00:00.0 |
2. | 4 |
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 09:34.7 | 00:04.1 00:04.1 |
3. | 2 |
SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC |
A8 | 09:37.7 | 00:07.1 00:03.0 |
4. | 7 |
OGIER S. / INGRASSIA J. CITROËN C4 WRC |
A8 | 09:43.3 | 00:12.7 00:05.6 |
5. | 3 |
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 09:45.3 | 00:14.7 00:02.0 |
6. | 5 |
WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 09:49.2 | 00:18.6 00:03.9 |
7. | 6 |
SOLBERG H. / MINOR I. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 09:53.2 | 00:22.6 00:04.0 |
8. | 8 |
RÄIKKÖNEN K. / LINDSTROM K. CITROËN C4 WRC |
A8 | 10:00.3 | 00:29.7 00:07.1 |
9. | 9 |
VILLAGRA F. / PERÉZ COMPANC J. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 10:07.7 | 00:37.1 00:07.4 |
Pořadí po RZ
p. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas celkem Penalizace | Ztráta na 1. Ztráta před. | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1 |
LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC |
A8 | 02:59:07.7 |
00:00.0 00:00.0 |
||
2. | 4 |
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 02:59:39.9 |
00:32.2 00:32.2 |
||
3. | 2 |
SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC |
A8 | 03:00:11.5 |
01:03.8 00:31.6 |
||
4. | 5 |
WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 03:04:59.1 |
05:51.4 04:47.6 |
||
5. | 9 |
VILLAGRA F. / PERÉZ COMPANC J. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 03:07:09.0 |
08:01.3 02:09.9 |
||
6. | 8 |
RÄIKKÖNEN K. / LINDSTROM K. CITROËN C4 WRC |
A8 | 03:08:19.0 |
09:11.3 01:10.0 |
||
7. | 7 |
OGIER S. / INGRASSIA J. CITROËN C4 WRC |
A8 | 02:59:58.0 08:50 |
09:40.3 00:29.0 |
||
8. | 6 |
SOLBERG H. / MINOR I. FORD Focus RS WRC 08 |
A8 | 03:10:49.4 |
11:41.7 02:01.4 |
||
9. | 3 |
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. FORD Focus RS WRC 09 |
A8 | 03:29:52.0 15:00 |
45:44.3 34:02.6 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
03. 04. 08:18 | RZ 15 | M | A8 | SOLBERG H. / MINOR I. (st. č. 6) "I'm try to push. This is always I can do." / "Snažím se zabrat. To je to, co můžu udělat vždy." | |
03. 04. 08:16 | RZ 15 | M | A8 | RÄIKKÖNEN K. / LINDSTROM K. (st. č. 8) "We took it very easy. It's very slippy from the beginning." / "Jeli jsme hodně v klidu. Od začátku to moc klouzalo." | |
03. 04. 08:14 | RZ 15 | M | A8 | VILLAGRA F. / PERÉZ COMPANC J. (st. č. 9) "Difficult, we not confident as we went off on previous one." / "Těžké, nemáme jistotu jak jsme šli na předchozí zkoušce ven." | |
03. 04. 08:12 | RZ 15 | M | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 5) "Just little bit wide and hit rock at the finish. This stage is so slippy, unbeliavable." / "Byl jsem trochu širší a trefil před cílem kámen. Tahle RZ je hodně uklouzaná, neuvěřitelně." | |
03. 04. 08:10 | RZ 15 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "I drove very very bad. I have to finish for points and make no mistakes for only one position." / "Jel jsem moc špatně. Musím dojet na body a nechybovat kvůli jediné pozici." | |
03. 04. 08:06 | RZ 15 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "I can't. If I go harder, I'm getting too many moments. He is incredibly driving." / "Nejde to. Pokud bych do toho šel víc, měl bych moc krizovek. Jede neuvěřitelně." | |
03. 04. 08:04 | RZ 15 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Checking the notes, going steady, trying find the rhythm." / "Kontrolujeme rozpis, jedeme v klidu, snažíme se najít rytmus." | |
03. 04. 08:02 | RZ 15 | M | A8 | LOEB S. / ELENA D. (st. č. 1) "No idea, I got the second split on the zero. Good, I just made few mistakes at the end." / "Nemám představu, na druhém splitu jsme byli v nule. Dobré, jen ke konci jsem udělal pár chyb." | |
03. 04. 08:00 | RZ 15 | M | A8 | OGIER S. / INGRASSIA J. (st. č. 7) "Not bad, but for sure, it's still slippery and we are first on the road. It can be better with another regulation. But we need more manufacturers." / "Není to zlé, ovšem samozřejmě, pořád to dost klouže a jsme první na trati. S jinými pravidly by to bylo lepší. Ale potřebujeme více značek." |